סדנת משחק מול מצלמה

בימינו, היכולת לשחק ולהעביר מסר דרך מסך יכול להוות יתרון חשוב בכל הנוגע למשחק ולחיי היומיום.
בסדנה זו נעבוד על כישורי הילדים במשחק והצגה מול המצלמה בעזרת הבנת היסודות, שיפור הריכוז והמיקוד, תרגילים לשיפור הביטחון העצמי , עבודה עם טקסטים והתנסות בהצגת מונולוגים מול המצלמה.

למה דווקא משחק מול מצלמה?

חלק גדול מההתנהלות היומית של ילדינו בשנים האחרונות מתקיימת מול מצלמה, בייחוד בגילאים צעירים, הרצון של ילדינו לבלוט ולהישאר עדכניים תפסו חלק בלתי נפרד מחייהם ויש אפשרות לנתב את הרצון הזה למקומות חיוביים ונכונים.
הסדנה תעזור לילדים לבנות לעצמם את הביטחון העצמי, להבין כיצד יציגו את הדמות בצורה המשכנעת והאמיתית ביותר, למצוא את הנקודה בה הם מזדהים עם הדמות ולדעת איך להעביר זאת דרך המסך.

הסדנה מיועדת לילדים ונוער ונועדה לשפר את הצורה שבה הם מדברים ומשחקים מול המצלמה, הצורה שבה הם מציגים את הדברים, הצורה שבה הם מעבירים את המסר והשמירה על הריכוז במהלך הצילומים.

בסופו של דבר, הסדנה היא לאלה שאוהבים להיות מול מצלמה, במרכז העניינים ובמיוחד לאלה שמתעניינים בעולם המשחק.
הסדנה מיועדת לילדים ונוער בגילאי 12-16.

בסדנה נלמד את יסודות המשחק מול מצלמה, נעבוד על היכולת של התלמידים להבין ולהכיר לעומק את הדמות אותה הם משחקים, היכולת להציג אותה ולהעביר את המסר שלה דרך המסך.

נתרגל עבודה עם טקסטים, היכרות עם דמויות, אפיון דמויות, עבודה בשיתוף פעולה, שיפור הריכוז וההקשבה ותרגול מונולוגים מול המצלמה.
הסדנה תעזור בשיפור היכולות האישיות, תחושת הביטחון העצמי, הדמיון ותעזור להבין כיצד הדברים נראים מהצד השני של המצלמה.

הסדנה כוללת 8 מפגשים בהם נעבור תהליך של היכרות, למידה והתנסות.

הסדנה הקרובה תתקיים במהלך חודש אוגוסט בימי שלישי וחמישי בשעות 19:00-21:00.

תאריכי הסדנה:
02.08, 04.08, 09.08, 11.08, 16.08, 18.08, 23.08, 25.08.

הסדנה תתקיים בסטודיו – בית הספר למשחק של יוג'ין נאכט ברחוב לכיש 127, שוהם.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים ונהיה בקשר בקרוב

* אין צורך בניסיון קודם

"לשחק פירושו של דבר, להכיר וללמוד את עצמך הרבה מעבר למה שידעת, לפתוח את הלב, לחדד את המחשבה, להקשיב לגוף ולאפשר לשלושתם לפעול בהרמוניה מושלמת. לחיות כל פעם מישהו אחר ובכך להבין טוב יותר את טבע האדם. לחוות מהי עבודה קבוצתית ומהו כבוד הדדי. להתחיל להאמין בעצמך... "

רוצה לשמוע עוד?