ברוכים הבאים לבית הספר
למשחק של יוג'ין נאכט

בית הספר למשחק של יוג'ין נאכט הוא הבית של התיאטרון, המקום בו ילדיכם יקבלו את הבמה להביא את עצמם לידי ביטוי באופן שרק הם יכולים.

בסטודיו נלמד על עולם התיאטרון דרך עבודה על יכולותיו הטכניות של השחקן, על אופן הצגת הדמות אותה הוא משחק, נעבוד על שיפור תכונות התלמידים כשחקנים וכבני אדם, התלמידים ילמדו להכיר את עצמם ולהעריך את עצמם יותר.

למה דווקא חוג תיאטרון?

העבודה בסטודיו מאפשרת לתלמיד להתפתח בקצב שלו. במהלך השיעורים, התלמיד משתתף בתרגילים שונים כשבמקביל לצד המשעשע, מעמידים את הילד במרכז העניינים, אפילו מבלי שירגיש.

במהלך השנה התלמיד מתמודד עם קריאה והצגה של טקסטים, הצגת דמויות ואינטראקציה עם תלמידים אחרים כחלק מקטעי משחק, דבר המחזק את הביטחון העצמי שלהם תוך כדי למידה מהנה והצגה מול קהל.

הדמיון הוא כלי מרכזי במשחק וכדי לפתח את הדמיון, נבצע תרגילים שדורשים להפעיל את הדמיון כמו להמציא המשך לסיפורים ומחזות, לנסות לדמיין ולתאר את הדמויות.

האימפרוביזציה (אלתור) היא התרגיל המרכזי לפיתוח הדמיון, בו התלמיד יצטרך לאלתר בהתאם לסיטואציה אותה מציגים ובהתאם לתגובותיהן של שאר הדמויות.

במהלך השיעורים התלמיד עובד עם הגוף, המחשבות, הדמיון והרגשות שלו.

התלמידים יקבלו כלים שיאפשרו להם להכיר את עצמם, להבין מהן החזקות שלהם, מהן החולשות שלהם, היכן לשים דגש במהלך הלמידה ובסופו של דבר, כיצד להביא את עצמם לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, בצורה שרק הם יכולים.

נשים דגש מיוחד על פיתוח וחיזוק הקשב והריכוז, שני דברים הכרחיים בעבודת השחקן.

השחקנים צריכים להיות קשובים אחד לשני ומרוכזים בכל המתרחש ביניהם, על מנת לגרום לקהל להקשיב ולהאמין לכל שיחה והתפתחות על הבמה מבלי שירגיש שמדובר בהצגה.

אנו מבצעים תרגילי ריכוז והקשבה, הדורשים מהתלמידים להיות קשובים למה שקורה סביבם ולהיות מרוכזים מספיק כדי להגיב בצורה נכונה ובתזמון הנכון בהתאם לסיטואציה אותה משחקים.

כל תרגיל, משחק או קטע קריאה במסגרת העבודה בסטודיו מאפשר לתלמידים להביא את עצמם לידי ביטוי בעזרת מחשבות, מילים, תחושות או רגשות מסוימים, במצבים שלא בהכרח קורים בחיי היומיום.

במהלך השנה, התלמידים עובדים עם טקסטים של הצגות ומחזות (מונולוגים ודיאלוגים).

התלמידים לומדים על מחזאים, שחקנים, מחזות מפורסמים ותקופות חשובות בתולדות התיאטרון.

קבוצות ילדים

לכיתות ג'-ד'
לשחקנים מתחילים/מתקדמים
התנסות מול קהל

קבוצות ילדים

לכיתות ה'-ו'
לשחקנים מתחילים/מתקדמים
התנסות מול קהל

קבוצות נוער

לכיתות ז'-ט'
לשחקנים מתחילים/מתקדמים
*הכנה למגמת תיאטרון

קבוצות נוער

לכיתות י׳-יא׳
לשחקנים מתחילים/מתקדמים
*אין צורך בניסיון קודם

אז אם יש לך שחקן או שחקנית בבית שרק זקוק.ה למקום הנכון להתפתח,
שרוצה להיות על הבמה וללמוד לפתח את יכולות המשחק,
הסטודיו זה המקום הנכון!

נשמע טוב? השאירו פרטים ונהיה בקשר

* אין צורך בניסיון קודם

* שיעור ניסיון חינם

רוצה לשמוע עוד?